Bijscholingen
Om de therapie wetenschappelijk te onderbouwen, school ik me regelmatig bij. Hieronder vind je de reeds gevolgde bijscholingen.
2007:
-
Vroeger was het allemaal beter?! Invloed van ouder worden op communicatief, lichamelijk en psycho-sociaal functioneren.
-
Virtuele Communicatieondersteuning
2009:
-
Fonetische en fonologische articulatietherapie creatief en communicatief bekeken
2010:
-
inSigt in gedragsproblemen
2012:
-
Beginnende en gevorderde leesmoeilijkheden remediëren op niveau van de volledige lagere school
-
Taalscreening bij jonge kinderen
2013:
-
Dyslexie bij meertaligen: een diagnostische leidraad
2014:
-
Symposium dyslexie/dyscalculie
-
Postgraduaat leerstoornissen
2015:
-
TOLK 3: betrek ouders bij taaltherapie
-
Symposium M-decreet
-
Handelingsgerichte taaldiagnostiek bij meertalige kinderen – traject diagnostiek
2016:
-
Netwerkdag culturen en rolpatronen in kinderboeken
-
Sterk doceren
-
Symposium Leerstoornissen
-
Coachingsvaardigheden: een krachtig instrument
2017:
-
Ouderbegeleiding in de logopedie
2018:
-
VVL Congres
2019:
-
VVL Congres
-
Motiveren van cliënten en hun omgeving. De weg naar gedragsverandering
2020:
-
Kindertalentenfluisteraar
2021:
-
Vroegbegeleiding
2022:
-
ACT (Acceptance and Commitment Therapy)
-
Netwerkavond ELZ Antwerpen-Noord
2023:
-
groepsdynamica Psynet
2024:
-
De rol van psycho-educatie in de praktijk: wat, waarom, hoe?
-
Artificiële intelligentie in de logopedische praktijk
-
VVL Congres